joi, 16 decembrie 2010

Episodul 7 pe ultima sută de metri

Hey all,

Episodul 7 e pe ultima sută de metri. A fost un efort să îl filmăm dat că am avut și încheierea de an de la facultate - unde și acolo am avut multe de făcut (și eu personal care am avut și încă am o răceală cruntă - din păcate se cunoaște și pe filmări - chiar și acuma stau cu pluover la calc, ciorapi groși și căciulă). Cel mai sigur osă apară pe internet până duminică, 19.12.2010, seara. Va fi ultimul episod pe anul în curs - vom relua din ianuarie, dar depinde sincer cum va fi și cu sesiunea.

Ca încheiere de post, a fost un an fain pentru noi - am făcut ceva ca să aducem zâmbetul pe buze la lume și am reușit în mare parte. Echipa WS vă urează sărbători fericite și să aveți parte de tot ce doriți și tot ce meritați!

Sărbători fericite!

Tudor „Puf” M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu