luni, 27 septembrie 2010

Confirmarea deducției

Hello,

După cum probabil bine ați intuit, mâine 28.09.2010 seara va fi Live video-ul. Vestea bună e că sunt aproape recuperat ( Thanks Paracetamol Sinus ^_^ ) , deci clipul va fi postat. Sorry for the inconvenience, dar uneori se mai întâmplă și din astea.
O altă veste e că m-am apucat,cât eram bolnav, să fac o piesă care va apărea în viitor. Fără să dezvălui prea multe, că îmi place să fiu secretos ...mm.. (adică să am secrete, dar îmi place să și secret chestii.. cred) vă zic totuși că o să fie ceva absurd, dar ar trebui să iasă funny. Nu știu când va fi gata, trebuie să vedem cu timpul și cu episodul 6, care ar trebui să îl scoatem - e nasol cu programul de lucru a unora din echipă, ce să îi faci?
Așa că, vă las în așteptarea clipului de mâine, și deabia aștept să văd reacțiile voastre!

Tudor „Puf” M.

Un comentariu:

  1. Domn` Puf , ne mai fierbeţi mult cu noul proiect? Mai avem puţin şi dăm în clocot. Puteţi să vă revanşaţi dacă ne trimiteţi cate o telegramă cand apare sa nu mai intram din oră in oră pe Youtube, au destule vizualizări >:) . Glumesc , ce am spus mai devreme se traduce in limba noastra universala : Succes! :))

    RăspundețiȘtergere