vineri, 24 septembrie 2010

Anunț: Au început filmările pentru Proiectul „Secret”

Salutare,

Țin să vă anunț că am început filmările pentru clip-ul nostru care nu are legătură cu serialul Weekend Studențesc. Și cu acest post vreau să anunț direcția în care se va îndrepta în viitor acest proiect.
Weekend Studențesc a fost inițiat de subsemnatul ca un experiment - să vedem cum prinde un serial studențesc online. Premiza a fost că eu și Vlad suntem studenți la cinematografie, eu fiind destul de priceput pe imagine iar Vlad pe sunet, și de ce nu ne-am folosi acest talent constructiv aka să facem ceva nu să stăm să pierdem vremea. Acum 2 săptămâni am vorbit cu Vlad și i-am propus ideea mea: vreau să facem din Weekend Studențesc nu numai un serial, ci și un loc unde să mai postăm alte proiecte individuale - toate de divertisment. Astfel, decizia a fost luată - deci în viitor veți avea parte chiar și de muzică, scurtmetraje și poate altele. Vom începe acest „new wave” cu producția noastră super secretoasă.. oh wait.. secretă.
După estimările mele de Yoda, probabil va apărea pe sursele oficiale WS (canalul YouTube & Site) undeva pe duminică noaptea sau luni. Desigur, țin să specific că întotdeauna poate interveni ceva. Noi facem ceea ce facem for fun, nu avem o echipă epică în spate care își joacă rolul - doar eu și Vlad. În curând este posibil să facem și un „How it*s made” ca să înțeleagă fiecare că aceste clipuri nu se fac visând la pizza și meditând asupra Avatarului.

Tudor „Puf” M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu