marți, 16 noiembrie 2010

Detalii WS Ep7 și un nou proiect ambițios

Salutare tuturor,

O să încep zicând că am observat comenturile de la ultimul post. Nu înțeleg indignarea unora, precum Alina, care zicea că nu o să ne ținem de data de lansare, și sunt mândru să zic că ne-am ținut de cuvânt - la 23:50 Marți Episodul 6 era LIVE pe net. Vă rog să aveți încredere în noi și dacă considerați că puteți face o treabă mai bună ca noi aveți mână liberă. Noi creem Weekend Studențesc cu un workflow specific filmului - folosim lumini, alegem toate cadrele, tragem duble până când sunt de calitatea dorită, sunetul este tras pe un mediu separat care trebuie după sincronizat cu materialul final montat, la unele episoade sunt procese de compoziție video, corecție și coloristică asupra imaginii. (plus aspectul că fiecare cadru este expus manual și focusul este deasemenea manual). Această calitate nu vine dintr-o cameră foarte scumpă, aparatură de zeci de mii de euro sau cine știe ce software. Oricine, cu puțină investiție poate să facă ceea ce facem noi. Chestia e că mulți nu interpretează bine această meserie - să ai aparatură e un lucru grozav, dar nu asta face totul. Dacă vreți o comparație e cum un pictor ar avea cea mai bună pânză și palete de culori - dar dacă aceasta nu știe să le folosească ca atare, nu o să îl ajute prea mult. Totul ține de muncă și de timpul dedicat asupra „pânzei”. Din nou, aparatura contează, dar nu este factorul decisiv.
Despre Episodul 7 vă pot spune că va fi terminat de scris în zilele astea și ne vom apuca de el as soon as possible. Weekendul trecut a fost mort, toți (înafară de mine) fiind plecați acasă - deci era no-go. Oricum, episodul 7 va fi, nu vom renunța la WS chiar dacă ne-a părăsit Barby.
Pe altă parte am scris scenariul la un proiect super ambițios - este ceva aproape imposibil de realizat cu condițiile noastre, dar dacă voi reuși să scot Pilotul (da, e un nou serial) va fi probabil o chestie total nouă în internetul românesc. Nu voi dezvălui nimic altceva și țin să anunț că ideea poate pica - eu nu vreau să pice dar chiar e foarte greu de realizat ce doresc eu să fac. Dacă va fi să fie.. va fi EPIC.

Cam atât e nou pe la noi, have fun and enjoy life. Troll less and love the mess. (nu rima altceva :D)

P.S. Nu am specificat asta până acuma, cred, dar NU FACEȚI RECLAMĂ la videourile noastre. Veți primi block instant. E munca noastră și nu vrem să fim folosiți pentru viewuri - build your own rep, că noi nu am fost promovați up the ass ca alte producții (da, Viața în 3).
P.S.2 Postez numai eu, pentru cei curioși că nici un coleg de echipă nu a venit cu ceva să pun pe blog. Când va fi cazul, vor fi și posturi semnate de alții.

Tudor „Puf” M.

4 comentarii:

  1. TACI MA!
    Hahaha... :)

    Mai puf... mi-a placut tare mult post-ul tau. Oricum e clar ca uni nu apreaciaza din puntul de vedere care trebuie munca voastra.

    Va salut pe toti!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunteti tare haiosi!!

    Imi place la nebunie accentul vostru, si stilul vostru de a face glume!! Felicitari pentru munca depusa, aveti multi fani care o apreciaza!Si asteptam cat mai multe episoade!

    RăspundețiȘtergere
  3. super tare serialul,la cat mai multe episoade! va pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru cine are critici la comentariile mele, o sa explic: E super serialul, sunteti oameni de calitate, talentati. Dar e nevoie de un lucru important in orice actiune intreprinsa: punctualitate. Nu v-a criticat nimeni munca, subestimat, ci doar am fost nemultumita de deadline-urile nerespectate. ...23:50...come on.
    Chiar daca critica enerveaza..ea poate fi constructiva.

    Va respect si apreciez mult.
    Alina...

    RăspundețiȘtergere